Мовлення дитини

22.02.2023

-Доброго ранку, наші любі дітки!
- Ми дуже раді бвчити вас на ношому блозі і пропонуємо трішки попрацювати разом з нами.
До нас сьогодні завітав один дуже відомий гість. Погляньте хто це?
- Так вірно, це пес Патрон і він пртготував для нас завжання і хотів би подивитися як ви їх виконеєте. Але перед цим Патрон  пропонує нам  підготувати наші оченята для роботи.
- Оченята наші готові, то ж можемо переходити до роботи.
- Для початку скажіть, що ми чуємо коли розмовляємо?
- Так, вірно. Це звуки. А які є звуки?
-Голосні і приголосні. 
- Давайте пригадаємо якою фішкою ми позначаємо голосні звуки?
- А якою приголосні?
Так, все вірно. Ось погляньте на Гномиків-звуковичків.
- Так, пригадали і давайте пограємо в гру "Голосний чи приголосний"
-Які ви молодці, ми з Патроном думаємо, що у вас все вийшло.
- Переходимо далі, до наступної гри. Будьте уважними.
- У цій грі пес Патрон пропонує нам знайти і назвати спільний звук.
- Я думаю, ви всі добре впоралися з цими завданнями. А тепер давайте трішки порухаємося разом з Патроном.

- Відпочили і набралися сили і продовжуємо працювати далі.
- Переходимо до наступної гри "Склади речення за схемою" будемо розвивати наше мовлення та мислення.
- Молодці, малята. Ви чудово впоралися зі всима завданнями.
- Нам з Патроном сродобалася як ви працювали.
- Дякуємо вам за зустріч.
- До побачення.

12.10.2022

-Доброго ранку, наші любі малята! Ми раді вітати вас на нашому блозі.
- Як ваші справи?
- Сьогодні, ми з вами продовжуємо нашу подорож до країни звуків.
- Пропонуємо вам послухати цікаве оповідання про звуки. Сідайте зручненько і будьте уважними.
- Як називалася країна?
- Яких чоловічків згадали в оповіданні?
- Якими були ці чоловічки?
- Що вони робили?
- За допомогою чого утворюються голосні звуки?
- Які голосні звуки ви запамятали?
- Молодці малята! Ви гарно і швидко виконали завдання!
- А далі пропоную пограти в гру "Знайди місце звука в слові" але спочатку давайте пригадаємо де може стояти звук (на початку слова, в середині і в кінці)
- Тож будьте уважними!
- Чудово! Ви були дуже уважними. 
- І на завершення пропонуємо трішки порухатися.
Дякуємо за вашу увагу!

06.09.2022

Вітаємо, любі малята!
- Сьогодні, ми з вами продовжемо нашу подорож до дитячого садка.
- Пропонуємо до вашої уваги розглянути картину і сказати що на ній зображено?
- Де знаходяться діти?
- Кого ми бачимо на картинці?
- Що робить вихователь?
- Що роблять діти?
- Діти, а зараз уважно послухайте яку розповідь можна скласти до цієї картинки.
        Зібралися діти зранку в дитячому садку. Матвій приніс у групу нову книжечку. Юлія Сергіївна почала її читати. Матвій, Тимофій і Ліза уважно слухають вихователя.
        Рома з Варьою граються на килимку. Рома - водій. Він везе на машині кубики. Варя будує з них фортецю.
        Як цікаво і весело в дитячому садку.
-А далі пропоную пограти в гру "Що є у дитсадку?". Перед вами будуть зявлятися картинки, а вам потрібно буде що це за кімната і що в ній роблять діти.

- Що це за кімната?(Це групова кімната)
-Що в ній є?
-Де зберігаються іграшки?
- Де граються діти?

- Діти, як називається ця кімната?
- Що є в спальні?
- Що тут роблять діти?

- Як називається ця кімната?
- Що ми в ній робимо?
- Що знаходиться в цій кімнаті?

- Ось ми трішки і пригадали що є в дитячому садочку і що ми в ньому робимо.
Дякуємо вам за вашу увагу і чекаємо вас у садочку!

30.06.2022



























16.06.2022

- Малята пропонуємо вам пограти в гру "Впізнай казку і назви її героїв"








- Розкажіть одну з казок своїм рідним. Бажаємо успіхів.


19.05.2020

Вітаю Вас!
-Дітитки, погляньте хто до нас сьогодні завітав.
- Так, це киця. А звати її Мурка.
- Маята,киця Мурка знає, що ви любете слухати казочки і вона підготувала для вас казочку.Слухайте уважно.
- Сподобалася Вам казочка?
- Киця Мурка підготувала для вас ще й завданячко. Вам потрібно розказати казочку, а допоможе Вам в цьому мнемотаблиця.
- Ви уважно слухали казочку і тому добре її розповіли.

14.05.2020

Доброго дня! До Вашої уваги гра:









- Давайте пригадаємо, що ми можемо робити на прогулянці?
- Що ми бачимо на цій картинці?
- Що можна робити на дитячому майданчику?
- Давай знайдемо такі картинки.

13.05.2020

Доброго дня!
Пропонуємо пограти у гру "Де працює мама"

- Кого ви бачите на картинці?
- Що людина цієї професії робить?
- А ким працює твоя мама?

12.05.2020

Доброго дня!
- Погляньте уважно на картину.
- Кого ви на ній бачите?
- Як можна сказати одним словом про всіх цих людей?
- Хто є найстаршим у родині?
- А хто найменшим?
- А зараз пропоную пограти в гру " Що кому потрібно?"

- Які ви молодці і гарно справилися із завданням.
- А далі пропоную скаласти маленькі розповіді про те хто як про вас піклується?
- Як піклується про вас мама? Тато? Бабуся? Дідусь?
- А на завершення хочу запропонувати скласти пазл.
-Про кого ми сьогодні з вами говорили?
- Сподіваюсь сподобалося вам заняття.

05.05.2020

- Дітки, погляньте хто до нас сьогодні завітав?
- Що є у півника?(Голова, хвіст, крила, лапи, гребінь)
- Що любить робити півник? (Співати)
- Він хоче познайомити нас зі своєю родиною. Погляньте уважно на картинку і скакжіть хто ж є у півника?
- Півник дуже хоче познайомитися з твоєю родиною. Тож розкажи про свою сім`ю. А допоможе тобі невеличка підказка.
- Півник, був деже радий познайомити тебе зі своєю родиною і дізнатися трішки про твою.

04. 05. 2020

Пропонуємо переглянути відеоролик "Родина пальчиків"

- Скільки пальчиків?
- Кого ви запам'ятали з родини пальчиків?

30. 04. 2020

Доброго ранку дорогі батьки! Раді Вас вітати!!! Пропонуємо Вам і вашим малятам переглянути "Як зростає деревце"









- Що ви бачите на картинці?
- Що змінилося?

28.04.2020

Дорогі діти і їх батьки!
Зараз на вулиці чудова пора року весна. Яка приносить нам дуже багато тепла, веселощів і багато роботи на вулиці.
Саме про працю на весні я хочу сьогодні поговорити з вами, а допоможуть нам в цьому картинки. Ось одна з них.
-Яка пора року на картинці?
-Як ви зрозуміли?
-Кого ми бачимо на картинці?
-Що роблять діти?
Я думаю, Ви пригадали ознаки весни і добре попрацювали над картиною.
Тепер пропоную трішки відпочити і виконати невеличку фізкультхвилинку.
-Ну що малята, відпочили? Тепер продовжемо працювати.
У мене для вас є ще одна цікава картина пропоную розглянути її.
-Кого ми бачимо на картині?
- Що вони роблять?
- Що діти тримають в руках? 
- Для чого потрібна лопата?
- Молодці малята. Я сподіваюсь Вам сподобалось працювати разом з нами.


27.04.2020
Наші малята дуже кмітливі і люблять грати в різні ігри.
Тому я пропоную гру "Асоціації" для розвитку мовлення і мислення ваших дітей.





23.04.2020
Пропонуємо переглянути відеоролик "Весняні квіти"



- Які квіти ви запам'ятали?
- Чи бачили ви їх раныше?


21.04.2020 року 
Шановні батьки! Пропоную переглянути картинку "Ознаки весни" і повторити їх разом з вашими дітками.

 — Яким навесні стає небо? (Блакитне, світле, безхмарне). А сонце? (Тепле, яскраве, ласкаве, весняне).
— Що відбувається зі снігом? (З настанням теплих днів на сніг починає танути, течуть струмки).
— Що відбувається з деревами? ( На деревах з'являються листочки, квіточки).
— Що на весні роблять тваринки? ( Прокидаються від зимового сну ведмедики, зайчики змінюють колір свого хутра).

Немає коментарів:

Дописати коментар